У деяких ЗМІ з'явилася неправдива інформація щодо термінів будівництва метро на Виноградар, хоча у АТ «Київметробуд» фахівці не надавали таких коментарів, – повідомляє АТ «Київметробуд»
Спорудження двох станцій «Мостицької» та «Проспекту Правди» продовжується.
Попри виклики пандемії Київметробуд докладає максимум зусиль для ефективного виконання плану робіт.
Тунелепрохідницький щит, який рухається від майбутньої станції «Мостицька» до станції «Сирець», підійшов до відмітки в 1000 метрів. Ведеться підготовка демонтажної камери для прийому обладнання та початку проходки другого тунелю.
«Були періоди, коли працівники бригадами йшли на самоїзоляцію через випадки коронавірусу. Також вирішувалися моменти з приїздом німецьких фахівців та доставкою обладнання з-за кордону. Зараз робимо все, щоб надолужити деяке відставання і в кінці року відкрити станцію», - пояснює заступник директора з будівництва АТ «Київметробуд» Сергій Полянский.
Водночас на «Проспекті Правди» зараз відбуваються роботи з перенесення комунікацій. Ведеться будівництво перегінних тунелів.
На нових станціях метро буде працювати близько 150 фахівців. Очікуваний щоденний пасажиропотік становитиме 100 тисяч пасажирів щоденно.
Для повноцінної роботи лінії та графіка поїздів місто закуповує 50 нових вагонів. Кошти на новий рухомий склад виділив Європейський банк реконструкції та розвитку.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що Укрзалізниця призначила 11 додаткових потягів до моря.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.