Розмір посадового окладу керівника закладу охорони здоров’я не буде перевищувати більше ніж на 60 відсотків розмір середньої заробітної плати медичних працівників підприємства.
Про це йдеться в проекті Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 1999 р. № 859 та додатку 3 до Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій», яку пропонує Кабміну розглянути міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко.
Зміни передбачають доповнити постанову Кабінету Міністрів України від 19 травня 1999 р. N 859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств» пунктом 1-1 вищезазначеного змісту.
Віктор Ляшко посилається на непрямі ознаки того, що в секторі охорони здоров’я існують великі диспропорції в розмірах оплати праці між закладами. Це є загалом демотивуючим фактором для працівників. Диспропорції виникають внаслідок додаткових надбавок та преміювання відносно невеликої кількості працівників, водночас величина винагороди залежить від наявності фінансових ресурсів (в основному за рахунок так званої «економії фонду оплати праці»), а не від результатів роботи.
Проведений аналіз показав, що рівень оплати праці в закладах охорони здоров'я працівників, є значно нижчим порівняно з рівнем заробітної плати керівників, спостерігається нерівноцінне співвідношення між закладами охорони здоров'я різних видів надання медичної допомоги.
З моменту реорганізації закладів охорони здоров'я – бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства вони отримали статус повноцінних суб'єктів господарювання, що мало сприяти збільшенню їх господарської та фінансової самостійності.
Нерівномірний та нераціональний розподіл доходів КНП призводить до відсутності та нехтування з боку керівників закладів охорони здоров'я механізму розподілу стимулюючих виплат, встановлення рівня преміювання між керівним та іншим персоналом, незабезпечення диференціації заробітної плати та справедливого співвідношення в залежності від обсягів, складності, відповідальності та умов виконуваної роботи, кваліфікації працівника.
Раніше Мін’юст пропонував, щоб до сформування нового складу ВРП судова адміністрація самостійно вирішувала, як фінансувати суди.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.