Держбанк «Приватбанк» вирішив не йти назустріч своїм клієнтам, які опинилися за кордоном у важких обставинах.
Раніше ми писали, що розблокувати картку Приватбанку фізособі-підприємцю з-за кордону неможливо.
Так, у разі, якщо фізособа-підприємець підозрює, що з її рахунком можуть здійснюватися шахрайські дії та самостійно блокує його, перебуваючи за кордоном, то потім він або вона можуть опинитися без можливості розплатитися. У тому числі й сплатити податки.
Як з'ясувалося, під час війни запроваджено правило, що розблокувати рахунок ФОП може лише у відділенні Приватбанку. Тобто їй чи йому треба повернутися до України та відшукати таке відділення.
Дистанційно, навіть за умови надсилання всіх необхідних документів консультанту Приватбанку, актуалізації даних, підтвердження всіх запитаних банком даних про доходи – розблокувати власний рахунок неможливо.
Проте наразі стало відомо і про те, що навіть у разі випуску нової картки з-за кордону актуалізувати дані у своєму електронному кабінеті клієнта Приватбанку через смс-повідомлення неможливо. Для цього необхідно йти знову-таки у відділення Приватбанку.
У Приватбанку не надали коментар, порадивши звернутися у підтримку. Однак у підтримці Приватбанку, окрім створення численних заявок і потім поради фізично йти до відділення банку, нічим допомогти своїм клієнтам не хочуть.
Вочевидь, державному банку простіше відмовитись від частини своїх клієнтів, ніж налагодити зручні функції.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.
Автор: Наталя Мамченко