Щоб продати неякісний або зіпсований продукт, супермаркети вдаються до різних методів.
По-перше, можна встановити на прилавку світлодіодні лампи, що дозволяють створити візуальний ефект того, що м'ясо все ще свіже і апетитне.
По-друге, можна додати в продукт речовини для стабілізації кольору. Вони також надають м'ясу «свіжий» вигляд, але шкідливі для здоров'я людини.
На вітрину можуть бути викладені продукти різної кольорової гами, наприклад, теж м'ясо разом з гілочками зеленого кропу. Колірний контраст також може створити враження «свіжості» продукту.
У пластиковий лоток можуть бути упаковані товари з різним терміном придатності і різної датою виготовлення. Переклеїти стікери не складає труднощів, а з-під плівки запах відчути неможливо. Такі хитрощі характерні для кондитерських виробів, салатів і м'ясних нарізок.
Переклеювання стікерів або перебивання дат можливі взагалі для всіх груп товарів, які продаються в супермаркетах. А продукція кулінарії може бути виготовлена з інгредієнтів у яких закінчуються терміни придатності.
І нарешті, в приготований прямо в супермаркеті фарш, можуть бути додані різні консерванти, а кілька разів заморожений товар може бути представлений як охолоджений. Останнє — особливо небезпечне для здоров'я і загрожує важким отруєнням.
Експерти відзначають, що покупці мають право вимагати показати товар, що цікавить, якщо він викликає сумніви в якості, або попросити на нього документи. І ніколи не можна викидати чек.
Нагадаємо, соцмережі обурила фотографія, на якій співробітник супермаркету «Фуршет» став обома ногами на головку сиру.