Компанія Google запустила новий експеримент у своїй пошуковій системі: тепер деякі користувачі можуть бачити сині галочки верифікації поруч із посиланнями на офіційні сайти відомих брендів. Ця функція покликана допомогти користувачам уникнути переходу за підробленими або шахрайськими веб-посиланнями, передає The Verge.
«Ми регулярно експериментуємо із функціями, які допомагають споживачам визначати надійні компанії в інтернеті. Нині ми проводимо невеликий експеримент, який показує галочки поруч із певними організаціями у пошуку Google», — сказала представник Google зі зв'язків із громадськістю Моллі Шахін.
Як пише видання, сині галочки верифікації можна виявити у Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon та HP, проте вони можуть відображатися не для всіх користувачів. Це свідчить, що експеримент немає широкого розгортання.
При наведенні курсору на галочку верифікації відображається повідомлення, у якому пояснюється, що це справді посилання ресурс того чи іншого бренду, а чи не на сайт шахрая, видає себе за когось іншого. Для верифікації посилань використовуються автоматична та ручна перевірки, а також дані платформи Merchant Center, пояснила представник Google.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.