Угорський антимонопольний регулятор GVN оштрафував авіакомпанію-лоукостер WizzAir на 770 тисяч євро через порушення правил щодо обслуговування клієнтів. Як повідомляє MTI, регулятор виявив, що WizzAir неналежно інформувала клієнтів про деталі свого сервісу автоматичної реєстрації (check-in) і направляла їх до дорожчих пакетів послуг, не вказуючи, що деякі додаткові послуги можна придбати окремо.
WizzAir у відповідь заявила, що висновок регулятора є необґрунтованим і "не слугує інтересам пасажирів". Компанія також зазначила, що готова внести зміни в процедуру купівлі квитків для уникнення подібних непорозумінь у майбутньому.
Цей випадок підкреслює важливість прозорості у взаємодії з клієнтами та викликає додаткові питання щодо маркетингових практик авіакомпаній-лоукостерів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.