Незалежна організація Міжнародна рада з екологічно чистого транспорту (ICCT) опублікувала результати аналізу даних 1,1 млн автомобілів в восьми європейських країнах, які вказують на те, що реальна витрата палива нових автомобілів в Європі в середньому перевищує заявлені виробниками показники на 42 відсотки, повідомляє «DW».
Такі значні розбіжності в показаннях обумовлені тим, що випробування автомобілів проводяться в лабораторних умовах.
Ця «похибка» приховує той факт, що автовласників чекають додаткові витрати, які в середньому складають 400 євро в рік.
Значна різниця особливо помітна в процесі експлуатації машин преміум-класу і гібридних авто — більше 50%.
У звіті ICCT зазначено, що розбіжність в показниках між заявленою і реальною витратою палива зростає з кожним роком.
За словами директора ICCT по Європі Петера Мока, ще 10 років тому ця розбіжність становила близько 15%, і вже в 2013 році даний показник виріс до 25%.
Основною причиною суттєвої різниці між офіційним і реальним споживанням палива є процедура тестування автомобілів, яка проводиться в спеціальних лабораторіях, а не в реальних умовах.
Однак, варто зазначити, що в Європі з вересня 2017 року введено жорсткіші правила тестування нових моделей автомобілів. А з осені 2018 року зазначені норми торкнуться всіх автомоделей, що, ймовірно, призведе до скорочення різниці показників в два рази.
Також Петер Мок закликає затвердити штраф для автомобілебудівників, яких викрили на наданні неправдивої інформації.
Варто зазначити, що розбіжності в даних реального і заявленого споживання палива в меншій мірі спостерігаються в Китаї, Японії та США.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що за минулі вихідні дні бензин і дизельне паливо на українських заправках піднялися в ціні на пів гривні.