У столиці розпочинається підготовка до будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, яка поєднає Кільцеву дорогу з житловим масивом Троєщина. Відповідні роботи передбачено розпорядженням КМДА № 2108, яке підписано сьогодні. Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
За його інформацією, поетапне будівництво 4-ої гілки метрополітену здійснюватиметься окремими дільницями, перша з яких буде від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна». Важливою складовою нової гілки столичного метрополітену стане Подільсько-Воскресенський мостовий перехід, основною функцією якого є метросполучення між правим та лівим берегами Києва.
«Як акцентував увагу мер столиці Віталій Кличко під час інспекції робіт на мостовому переході, на сьогодні вже триває будівництво станцій метро на нижньому ярусі мосту, а також на лівому березі, де метро йтиме під землею. Також уже будують 2 тунелі для майбутньої станції «Райдужна». У 2021 році комунальному підприємству «Київський метрополітен», як замовнику проєктування і будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро, передбачено фінансування в обсязі 30 млн грн. Перша дільниця включатиме 6 станцій», – зазначив Олександр Густєлєв.
За його інформацією, зокрема, з’являться станції:
За словами заступника голови КМДА, наразі в рамках будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу вже практично побудовано в основних конструкціях три станції метрополітену: «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка». На черзі станція мілкого залягання на лівому березі – «Райдужна».
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що стало відомо, коли завершать будівництво Великої кільцевої дороги.
Додамо, що на столичному Володимирському проїзді частково обмежать рух: у чому причина.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.