ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» стала першим учасником експериментального проекту щодо допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування. У рамках проекту компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9 визначених дільницях. Про це повідомили у пресслужбі Міністерство інфраструктури.
«Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника. Це має бути акуратний і продуманий перехід, адже, демонополізуючи ринок, ми можемо спричинити завелику конкуренцію на ньому і втратити один із найприбутковіших напрямів УЗ – вантажні перевезення», – зазначив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.
Відтак, компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів за напрямками:
• Стрий – Івано-Франківськ;
• Тернопіль – Шепетівка;
• Шепетівка – Калинівка 1;
• Старокостянтинів 2 – Гречани;
• Старокостянтинів 1 – Гречани;
• Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
• Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
• Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
• Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що УЗ закрила продаж квитків у чотири міста з «червоної» зони.
Крім того, Укрзалізниця продовжила маршрут «Столичного експреса».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.