Найактуальнішим електронним сервісом є «Електронний кабінет платника» – найбільш зручний та ефективний спосіб сформувати і подати звіти до ДПС, отримати корисну інформацію чи необхідну довідку. В період коронавірусу електронний формат взаємодії з контролюючими органами не лише економить час, а й убезпечить від загрози підхопити небезпечну хворобу. Про це повідомили в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.
Саме тому, платникам рекомендують використовувати «Електронний кабінету платника», вхід до якого здійснюється за посиланням, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Зокрема, приватна частина Електронного кабінету платника включає наступні сервіси:
Сервіс «Договір про визнання електронних документів» надає можливість приєднання до Договору про визнання.
Сервіс «Облікові дані платника». Доступ до особистої інформації (реєстраційні та облікові дані, відомості про керівників; присвоєння ознаки неприбутковості; дані про реєстрацію платником ПДВ; дані про реєстрацію платником єдиного податку; дані про реєстрацію платником ЄСВ; відомості з реєстру осіб, що здійснюють операції з товаром; відомості про РРО; інформація про книги ОРО; відомості про об’єкти оподаткування; інформація про неосновні місця обліку; дані про банківські рахунки).
Сервіс «Перегляд звітності». Перегляд раніше поданої податкової, пенсійної та статистичної звітності до ДПС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до центрів обслуговування платників податків.
Сервіс «Введення звітності». За допомогою даного сервісу можна сформувати, заповнити, перевірити та надіслати в електронному вигляді будь-який звітний документ (за основними формами податкової та статистичної звітності, звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), заяву, повідомлення встановленого зразка.
Сервіс «Вхідні/вихідні документи». передбачає перегляд вхідної кореспонденції, в тому числі отриманих квитанцій, щодо приймання та обробки податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо, надісланої користувачу електронного кабiнету. Перегляд вихідної кореспонденції передбачає доступ до надісланих користувачем документів (крім податкової звітності, податкових накладних/розрахунків коригування).
Сервіс «Листування з ДПС» надає можливість електронного листування користувача з органами ДПС (створення та направлення платником листів до органу ДПС в довільній формі (заява, звернення, скарга, пропозиція та ін.)) Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Сервіс «Заяви, запити для отримання інформації». Цей режим є прямим посиланням на підмножину звітів групи J13 або F13 в режимі «Введення звітності» та надає можливість створити найбільш популярні заяви і запити щодо отримання певної інформації від ДПС, в тому числі:
Сервіс «Стан розрахунків з бюджетом». При зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить наступну інформацію по кожному виду платежу: орган ДПС, назва податку (платежу), платіж (код), МФО банку, бюджетний рахунок та по кожному виду податку (платежу) на поточну дату, нараховано/зменшено, сплачено до бюджету, пеня, недоїмка, переплата, залишок несплаченої пені. Доступ до деталізованої інформації з інтегрованої картки платника по вибраному податку (платежу) в розрізі проведених операцій.
Для фізичних осіб створено можливість за допомогою платіжних систем Portmone або EasyPay сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.
Сервіси «СЕА ПДВ», «Показники СМКОР», «СЕА РП». Включає сервіси доступні в системах електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізації пального (реєстр операцій, реєстр транзакцій, інформація про суму перевищення, показники «D» та «Р», розрахунок показників ППІ, реєстр сум акцизного податку).
Сервіс «Реєстрація ПН/РК». Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), реєстрація акцизних накладнихта/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
Сервіс «ЄРПН». Доступ до даних ЄРПН в режимі реального часу, щодо складених платниками ПДВ чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування в розрізі статусів. Перегляд повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.
Окремо створений Сервіс «ЕК для громадян». Працює в режимі приватної частини. Даний сервіс дозволяє громадянам:
Раніше ми розповідали про помилково або надміру сплачені кошти через Електронний кабінет: як повернути.
Додамо, як сплатити податки через Е-кабінет.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.