В Україні понад 200 реєстрів зберігають дані громадян. Про це повідомили на Facebook-сторінці додатку «Дія».
«Щоб українці стали справжніми власниками цієї інформації, ми створили безкоштовний інструмент — онлайн-кабінет громадянина на diia.gov.ua. Кабінет доступний всім, а ідентифікація — за електронним підписом або BankID.
Раніше міністерства плодили нові реєстри, щоб заробляти гроші. А для перевірки інформації треба було звертатися до посередників або держорганів. Тепер дані про вас з 5 реєстрів у кабінеті: це бізнес, нерухомість, земля, автівки. Далі будуть доступні профіль виборця, доходи, трудовий стаж, податки.
Але одна помилка в ІПН (РНКОПП), і авто зареєстроване на іншу людину. Ви — власник квартири, але дані про неї не відображені в кабінеті? Квартири немає в електронному реєстрі, а право власності — тільки на папері та зберігається в архіві.
Відсутність даних у реєстрах — це ризики рейдерства та втрати права власності. Як потім довести, що це ваша квартира, якщо щось трапиться з архівом?
Після карантину радимо зібрати документи та офлайн подбати про ваші дані в електронному вигляді. Куди звертатися — розповімо в наступних публікаціях», — йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, «Судово-юридична газета» писала, чи можна застосувати замість браслету для домашнього арешту додаток «Дія».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.