Міністерство охорони здоров’я роз’яснило, що робити, якщо у людини немає сімейного лікаря, але наявні симптоми COVID-19.
Так, людині з ознаками коронавірусу треба звернутися на «гарячу лінію» Міністерства охорони здоров’я. Там пацієнту підкажуть, як діяти.
Всеукраїнський контакт-центр із протидії поширенню коронавірусної хвороби працює цілодобово. Зателефонувати туди можна за номером: 0 800 60 20 19.
Також можна звернутися на «гарячі лінії» своїх регіонів, номери яких зазначені на сайтах місцевих обласних адміністрацій.
Третій варіант – зателефонувати за номером 103. Диспетчер екстреної медичної допомоги опитає пацієнта і визначить, чи повинна до нього їхати «швидка».
Якщо причин для госпіталізації немає, пацієнту дадуть поради щодо лікування та самоізоляції.
«Екстрена медична допомога виїжджає на виклик лише у тих випадках, коли існує пряма загроза життю та здоров’ю людини. Рішення щодо госпіталізації бригада швидкої приймає, провівши обстеження», – кажуть у МОЗ.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, хто і як може викликати мобільну бригаду з вакцинації від коронавірусу.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook, Viber та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.