Завдяки співпраці з дорожньо-навігаційним застосунком Waze за півтора місяця дорожники Укравтодору отримали більше 54 тисяч звернень. Про це повідомляє прес-служба Укравтодору.
Як відомо, співпраця підприємства з навігатором розпочалася 10 грудня минулого року. У такий спосіб учасники дорожнього руху отримали зручний канал для повідомлень про ями на дорогах, ДТП, дорожні роботи, погодні умови тощо, а Укравтодор — новий інструмент для збору інформації, аналітики і швидкого реагування на запити.
Зокрема, в Укравтодорі розповіли, що вся інформація подається з точними GPS-координатами, а також з фотографіями та коментарями від водіїв. Ці дані в режимі реального часу надходять у дорожні служби, де приймається рішення про те, як саме реагувати на звернення.
«У наших пріоритетах — зробити комунікацію з учасниками дорожнього руху максимально швидкою та комфортною. Тому ми переймаємо успішний досвід і налагоджуємо співпрацю з ключовими інноваційними компаніями. Приймати скарги за допомогою вже існуючих систем — лише перший крок. У найближчих планах — впровадження єдиної системи моніторингу й управління дорожнім рухом», — підкреслив очільник держагенства Олександр Кубраков.
Також Укравтодор нагадує, що його аналітично-диспетчерська група цілодобово приймає від громадян повідомлення про складні ситуації на дорогах за телефоном: (044) 287–11–40.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що Укравтодор почав працювати з навігаційною системою Waze. Відтепер скарги водіїв на автошляхи збираються в єдину базу.
Окрім того, ми повідомляли, що Укравтодор в 2020 році планує повністю відмовитись від ямкового ремонту українських доріг.