Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів роз’яснила питання гарантійного строку на сезонне взуття.
Гарантійний строк – це термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції.
Тривалість гарантійного строку на взуття в середньому становить не менше 30 днів та визначається продавцем або виробником.
У Держпродспоживслужбі нагадали, що на сезонні товари, зокрема на взуття, гарантійний термін (строк) обчислюється з початку відповідного сезону:
зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня;
весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
літнього асортименту - з 15 травня по 15 вересня.
«Таким чином, заяву щодо якості зимового взуття, придбаного влітку, споживач може подати продавцеві протягом гарантійного строку з початку зимового сезону, тобто з 15 листопада, а продавець зобов`язаний її прийняти», - кажуть у відомстві.
Також там додали, що гарантія не поширюються у випадках:
- якщо покупець порушив правила експлуатації, догляду, зберігання взуття і за наявності механічних пошкоджень (опіки, порізи, здири, проколи);
- при деформації взуття внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дій хімічних та інших речовин.
«У випадку, якщо Ваші права споживача порушено та суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити висунуті вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів - звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби», - додали у відомстві.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.