У застосунку «Дія» українці згодом зможуть повідомити про проблеми зі зв’язком під час відключення світла. Про це повідомили у Мінцифрі.
Там зазначають, що працюють над тим, щоб повідомити про проблеми зі зв’язком було можливим навіть тоді, коли користувач офлайн. Під час відновлення звʼязку інформація підтягнеться.
Також є ряд рішень, аби стабілізувати мобільний звʼязок під час знеструмлень:
- 25% мереж мобільних операторів мають працювати протягом 72 годин без світла, інша частина — 10 годин на акумуляторних батареях;
- посилення перевірок;
- парламент ухвалив законопроект про скасування мита та ПДВ на ввезення акумуляторів і генераторів;
- план бронюванням військовозобовʼязаних співробітників ремонтних бригад.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що Державна служба спеціального зв'язку зобов'язала мобільних операторів забезпечити 10 годин роботи мережі під час відключень електроенергії. Про це йдеться в розпорядженні від 15 липня 2024 року. Тепер мобільні оператори мають забезпечити доступність мобільного зв’язку під час відключень електроенергії протягом 10 год, замість 4 год як було раніше.
Згодом член Комітету Верховної Ради з питань нацбезпеки Олександр Федієнко прокоментував відповідне рішення.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.