У п’ятницю, 19 липня, «Нова пошта» повідомила про технічний збій у системі обслуговування клієнтів. Згідно з інформацією від пресслужби компанії, проблема виникла внаслідок програмних оновлень.
«Причини вже зʼясовані. Роботу буде відновлено найближчим часом. Як тільки піднімемо - обов'язково інформуємо», - йдеться в повідомленні «Нової пошти».
Клієнти компанії наразі можуть зазнавати труднощів у використанні послуг, але фахівці вже активно працюють над усуненням технічних неполадок.
Крім того, у Sense SuperApp та у Vodafone стався технічний збій: немає карток, зник зв’язок.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.