Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нагадало роботодавцям, як оцифрувати трудову книжку працівника. Про це йдеться у пресслужбі ПФ.
Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки.
Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки. Її впроваджено з метою вдосконалення обліку трудової діяльності українців, зменшення паперового документообігу та ризиків втрати чи пошкодження документів.
Роботодавець має можливість сформувати запит на «Витяг з ЕТК».
У допомогу юридичним та фізичним особам — підприємцям на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює «Е-кабінет страхувальника» — зручний сервіс, який функціонує 24/7 без перерв та вихідних, у якому можливо:
- перевірити стан сплати ЄСВ, отримати інформацію про подання звітності по сплаті ЄСВ та стан її обробки;
- переглянути інформацію про страховий стаж працівників;
- отримати довідки з QR-кодом щодо страхового стажу чи заробітної плати працівника форми ОК-7;
- направити відомості про трудову діяльність працівника для оцифрування;
- переглянути електронні лікарняні застрахованих осіб в Електронному реєстрі листків непрацездатності;
- отримати розрахунок суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.