Під час зняття готівки українці нерідко стикаються з тим, що банкомат не видає гроші, проте з рахунку вони списуються. Що робити в такій ситуації розповіли у Нацбанку у коментарі «24 каналу».
У Нацбанку радять українцям, які зіткнулися з такою проблемою відразу звернеться до служби підтримки банку, який видав картку. Менеджеру потрібно надати всі деталі операції – суму, час, розташування банкомата.
При цьому слід залишатися біля банкомата, зберегти чеки якщо банкомат їх видав або зберегти смс-повідомлення, які прийшли замість паперових чеків, та бажано зробити фото або ще краще зняти відео банкомата, де буде відображено послідовність дій клієнта і повідомлення на екрані банкомата.
Додатково варто звернутися до банку – власника банкомата, особливо якщо це не банк-емітент картки. Найчастіше телефон контактного центру банку можна знайти на банкоматі, і також надати інформацію про операцію.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.