Членам Координаційної ради міста з питань реінтеграції та підтримки киян-захисників презентували новий сервіс, який створює столиця, — «Електронний кабінет Захисника». Про це повідомили у КМДА.
«Коли наші захисники повертаються додому, всі говорять про одну з головних проблем: щоб підтвердити свій статус, їм треба зібрати безліч документів у купі інстанцій.
Саме тому Київ, як сучасне цифрове місто, розробляє та впровадить «Електронний кабінет Захисника»», - пояснили у КМДА.
Зазначається, що у ньому можна буде швидко замовити та оформити близько 45 муніципальних послуг та понад 140 — державних. Від соціальних і медичних — до освітніх і допомоги в працевлаштуванні.
«Сервіс дозволить отримувати послуги за принципом «єдиного вікна». В смартфоні, не виходячи з дому, можна буде замовити одночасно всі доступні послуги, дізнатися інформацію щодо статусу заявки, отримати зворотній зв’язок після її розгляду», - пишуть у Київській міській державній адміністрації.
Запустити роботу «Електронного кабінету Захисника» місто планує до кінця 2023 року.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.