У Національному банку повідомили, що виявили факти порушення вимог законодавства щодо взаємодії зі споживачами під час врегулювання простроченої заборгованості з боку АТ «Сенс банк».
Йдеться про порушення вимог щодо етичної поведінки, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» по відношенню до споживачів, пояснюють у НБУ.
«У зв’язку з цим Національний банк застосував до АТ “Сенс банк” заходи впливу у вигляді штрафів за порушення вимог щодо етичної поведінки за двома встановленими фактами порушення у розмірі 102 тис. грн за кожним порушенням», - сказано у повідомленні.
Як зазначається, такі рішення Комітет з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем ухвалив 27 березня.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.