У вівторок, 1 листопада, в Україні стався збій із поповненням рахунків мобільного оператора «Київстар». Клієнти компанії скаржаться, що не можуть внести кошти через «Приват24», Monobank, Sens App та інші банкінги.
У «Київстарі» визнали, що стався збій, та обіцяють відновити повноцінну роботу найближчим часом.
«Сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар.
Зараз наші IT-спеціалісти працюють, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже найближчим часом», – заявили в компанії.
Раніше ми писали, що у Monobank стався збій у роботі програми.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.