Третій апеляційний адміністративний суд інформує, що через відсутність поштових марок та бюджетного фінансування на оплату поштових послуг, з 21 вересня 2022 року відправлення усієї поштової кореспонденції судом призупинено.
«Доводимо до відома учасників судового процесу про альтернативні способи отримання інформації:
ознайомитися з датою призначення справи до розгляду на вебсайті Третього апеляційного адміністративного суду у розділі «Громадянам», пункт «Списки справ, призначених до розгляду»;
ознайомитися з процесуальними документами особисто в приміщенні суду;
отримати електронні копії процесуальних документів електронною поштою;
отримати електронні копії процесуальних документів через підсистему «Електронний Суд»;
дізнатися необхідну Вам інформацію у відділі по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації Третього апеляційного адміністративного суду за номером: 068 956 18 90.
Для належного повідомлення про рух судової справи при зверненні до суду просимо повідомляти всі відомі номера телефонів і адреси електронної пошти свої та інших учасників судової справи, бажано через підсистему «Електронний Суд» .
Звертаємо увагу, що учасники судових справ можуть отримати копії відповідних процесуальних рішень суду особисто в канцелярії суду, щоденно з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:45)», — повідомляє пресслужба суду.
У випадку відновлення відправки кореспонденції, інформація додатково буде висвітлена на сайті суду.
Раніше ми писали, що Жовтневий районний суд міста Дніпропетровська тимчасово припиняє відправлення поштової кореспонденції.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.