Близькі родичі ветеранів, а також загиблих учасників бойових дій зі статусом внутрішньо переміщених осіб можуть отримати до 20 тисяч гривень відшкодування на ведення бізнесу. Український ветеранський фонд продовжує втілювати відповідну програму мікрофінансування підприємництва.
Хто може взяти участь у програмі?
Ветерани, їхні дружини чи чоловіки, батьки, діти (у тому числі, всиновлені) учасників бойових дій, а також родичі загиблих захисників та героїв Небесної сотні.
Для подачі заявки потрібно відповідати одразу трьом критеріям:
– бути ветераном чи членом родини ветерана;
– бути ФОПом чи самозайнятою особою;
– мати статус внутрішньо переміщеної особи, набутий після 24 лютого 2022 року.
Які документи потрібні для отримання грошей?
– паспорт заявника з пропискою;
– довідка ВПО (скріншот з Дії не підходить);
– виписка чи витяг з ЄДР про ФОП чи самозайняту особу;
– документ, що підтверджує статус ветерана: посвідчення УБД, посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, посвідчення учасника війни;
– документ, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни, свідоцтво про одруження чи свідоцтво про народження дитини;
– документи, що підтверджують покупку після 24 лютого 2022 року для роботи бізнесу відповідно до КВЕДів (чек або видаткова накладна).
Як подати заявку на отримання допомоги?
Зробити це можна на сайті Українського ветеранського фонду в розділі мікрофінансування бізнесу за посиланням.
Як швидко надійдуть кошти?
Якщо ваша заявка відповідає вимогам, після перевірки документів і схвалення – ви отримаєте кошти протягом 10 днів.
Як довго триватиме програма?
Програма триватиме до закінчення дії воєнного стану.
Скільки разів можна подавати заявку на отримання коштів?
Допомога надається одноразово.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.