Умови гарантійного ремонту визначаються експлуатаційною документацією виробника, а також відображені в документах при покупці авто. Тому, купуючи залізного коня, не зайвим буде глянути і на гарантійні зобов'язання, про які також може йти мова і в договорі купівлі-продажу.
Послуги, що надаються водіям в рамках гарантійного обслуговування автомобілів, залежать від продавців і СТО. Сервіс у офіційних дилерів вважається кращим, і гарантійний період тут зазвичай довше (3 роки або 100 тисяч км пробігу), але і коштує це дорожче. Раз на рік або по досягненню регламенту (10-15 тисяч км пробігу) клієнт, який бажає зберегти гарантію заводу-виробника, повинен відвідати сертифікований дилерський центр для проходження планового технічного огляду.
У разі ремонту на неофіційних СТО все залежить від кваліфікації майстрів, яка, звичайно, перевіряється самими клієнтами. Гарантія від дилера в такому випадку втрачається, але тільки на ту частину автомобіля, де був проведений не сертифікований ремонт: електрика, ходова, лакофарбове покриття тощо. Повне зняття машини з гарантії можливе в разі значного порушення умов експлуатації або не проходження (несвоєчасного проходження) без поважних причин технічного огляду.
Майже на всіх офіційних і тим більше неофіційних сервісах дозволяється при бажанні клієнта установка неоригінальних запчастин. Але в такому випадку потрібна Ваша письмова заява та впевненість в якості даної деталі.
Оригінальні запасні частини часто краще, хоча і коштують дорожче. Варто відзначити, що не сертифіковані запчастини бувають не гірше за якістю, а іноді можуть працювати навіть краще фірмових. При цьому якість брендових запчастин визначається, в тому числі нанесенням клейма, а також існує так звана економ-серія фірмових деталей.