20 червня розпочав роботу єдиний call center органів державної виконавчої служби. Про це повідомив заступник Міністра юстиції з питань виконавчої служби Андрій Гайченко.
«Сам протестив і вам раджу
Сьогодні у тестовому режимі розпочав роботу єдиний «кол центр» органів державної виконавчої служби.
0 800 356 917
Сервіс працює у телефонному режимі.
Набираєте за єдиним номером і звʼязуєтесь з потрібним підрозділом.
Ніяких бюрократичних термінів розгляду: швидко та оперативно.
P.S. дзвінків у перший день настільки багато, що стаються перевантаження. За тиждень- півтора тестування, все відшліфуємо», - зазначив Андрій Гайченко.
В свою чергу, Уряд повідомив наступне.
«Повідомляємо про початок функціонування телефонної «гарячої лінії» органів державної виконавчої служби (з 20.06.2023 — в тестовому режимі, з 30.06.2023 — в повноцінному режимі).
Прийом дзвінків від заявників буде здійснюватися за єдиним номером телефону 0 800 356 917 згідно з таким графіком роботи: з 08:00 до 17:00 (понеділок – четвер) та з 08:00 до 15:45 (п’ятниця). Дзвінки для заявників будуть безкоштовними і можуть бути здійснені як з мобільного, так і зі стаціонарного телефону.
Наказом Міністерства юстиції України від 01.06.2023 № 1325/7 організацію роботи телефонної «гарячої лінії» покладено на Управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, яке фактично здійснює свою діяльність за адресою: м. Львів, пл. Маркіяна Шашкевича, 1 та м. Львів, вул. Городоцька, 299.
Звертаємо увагу, що прийом, розгляд та надання відповідей на звернення, які будуть надходити на телефонну «гарячу лінію», буде здійснюватися виключно засобами телефонного зв’язку».
Автор: Наталя Мамченко
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.