У Національному агентстві з питань державної служби (НАДС) повідомили про шляхи, якими далі повинна розвиватися державна служба.
«Важливим є тренд на відповідальне лідерство, позитивне мислення, колективну мотивацію, орієнтацію на результат», - розповіла голова НАДС Наталія Алюшина.
Також вона зазначила про необхідність зберегти кадровий потенціал державної служби під час війни.
"Стратегічний курс зберігаємо. Продовжуємо використовувати робочі цифрові інструменти. Але у найскладніші дні, коли «цифра» безсила, стабільність державного управління забезпечують люди. Вони – наш капітал, завдяки якому ми уникнули «цифрового» колапсу», - розповіла Наталія Алюшина.
Крім того, зараз фактично можна казати про тимчасовий таймаут в питаннях цифровізації.
«Війна виявила актуальні проблеми, пов’язані із балансом цифровізації та людського чинника в забезпеченні послуг. Тож, чинник безпеки змушує Україну повертати деякі інструменти, раніше поглинуті цифровізацією», - розповіла голова НАДС.
Нагадаємо, що раніше в НАДС розповіли про те, що українська держслужба вимушено повертається до паперової рутини.
Крім того, у НАДС зазначили, що українські держслужбовці повинні стати англомовними та євроінтегрованими.
Також, у майбутньому може бути запроваджена нова конкурсна процедура відбору на посади в сфері держслужби.
Автор: В’ячеслав Хрипун
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.