В Укрзалізниці блокують у системах «перекупщиків», які масовано скуповують квитки для перепродажу.
Як розповіли в УЗ, мобільний застосунок перевізник запустив для зручності замовлень індивідуальних поїздок, однак окремі користувачі здійснюють масові замовлення, іноді на 500+ квитків. При цьому, замовлення здійснюються постійно на різних пасажирів.
«Для уникнення спроб перепродажу квитків (а оголошення про таке можна знаходити на різноманітних онлайн-платформах) УЗ змінює процеси, щоб спростити купівлю квитків добросовісним клієнтам та перешкодити діяльності “квиткових спекулянтів”», - пояснюють в УЗ.
Для цього постійно аналізується аномальна активність окремих облікових записів і у випадку, якщо вони використовуються не для бронювання індивідуальних поїздок, а для масованого викупу квитків на різні прізвища – такі облікові записи можуть призупинятися.
Які акаунти може бути заблоковано:
Користувачів, що постійно оформлюють квитки не для себе, а на різних пасажирів (на 10 та більше протягом тижня). Згідно Правил перевезення пасажирів, якщо є потреба оформити групу у 10+ осіб – такі поїздки оформлюються як групові замовлення.
Підставою для блокування може стати також аномальна активність по поверненням квитків і купівлі на інші прізвища тих же місць (це – тактика «перекупщиків», які вибирають місця, як тільки поступають до продажу, а потім підшуковують покупців).
Що робити, якщо користувача заблоковано:
Оформлювати групове замовлення за правилом та використовувати застосунок для власних подорожей з родиною та друзями. Якщо все ж таки виникла якась помилка – радять дзвонити в УЗ за номером 0 800 503 111.
Де здійснювати групові замовлення:
На спеціально створеному для цього ресурсі – тут.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.