У Києві істотно змінилася Стратегія розвитку міста до 2025 року — пріоритет у транспортному розвитку столиці віддадуть пішоходам.
В даний час таким експериментальним майданчиком є Контрактова площа, де виникла нова велика пішохідна зона, що з'єднує Контрактову, Поштову площі і вул. Сагайдачного, повідомив глава Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Симонов, передає КМДА.
«Стратегія передбачає розвиток міста у наданні пріоритету пішоходам, а також велосипедистам і громадському транспорту. І вже потім — особистому транспорту», — запевнив Симонов.
Він додав, що водії за результатами опитування підтримали такі нововведення.
Для плавного переходу до таких експериментів пішохідну і проїжджу частини площі поки розділили бетонними блоками, але, як зазначив глава департаменту, їх скоро приберуть.
Сергій Симонов розповів також, як же виглядатиме контактового площа.
«Вся Контрактова незабаром здивує масштабними перетвореннями: тут розіб'ють сад, сквер, буде створено археологічний музей, хаб і т. п. Після ремонту площі, коли буде чітко розмежовано пішохідна зона і проїжджаючи, металеві стовпчики з підсвічуванням стануть на місці бетонних блоків», — розповів Симонов.
У КМДА зазначили, що згідно з планом реконструкції Контрактової пл. і прилеглих зон транспортний рух скоротять поетапно. По початку було закрито рух по вул. Сагайдачного, а у вихідні та святкові дні — на площі перед НаУКМА (Національний університет «Києво-Могилянська академія» — прим. ред.).
На останній стадії проекту площа стане пішохідною. Паралельно з обмеженням автомобільного руху там облаштують місця для паркування у прилеглих кварталах.
На вул. Спаській буде створений транспортний вузол для всіх маршрутів автобусів і трамваїв, що проходять через площу. Поруч облаштують стоянку таксі.