Водій служби доставки у Каліфорнії виграв судовий процес, внаслідок якого йому було присуджено компенсацію у розмірі 50 мільйонів доларів. Про це повідомляє АР.
Постраждалий водій Майкл Гарсія приїхав забрати замовлення у лютому 2020 року до Starbucks у Лос-Анджелесі. Тоді гарячий чай пролився йому на коліна, при цьому кришка одного напою відскочила.
Чоловік отримав опіки третього ступеня та переніс дві операції з пересадки шкіри. Адвокати постраждалого заявляли, що співробітник, який видав замовлення, не закріпив належним чином напій у підставці для склянок.
"Водію служби доставки з Каліфорнії присудили компенсацію в розмірі 50 мільйонів доларів після того, як присяжні вирішили, що заклад Starbucks проявив недбалість при поводженні з гарячим чаєм", - пише видання.
Компанія Starbucks заявила про свій намір подати апеляцію, висловивши незгоду з рішенням присяжних про її винуватість.
Адвокат постраждалого при цьому зазначив, що жодні гроші не зможуть компенсувати "катастрофічні збитки", які було завдано жителю Каліфорнії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.