Виробників автомобілів у Європі заохочують припинити використання сенсорних екранів для базових функцій, таких як покажчики повороту та склоочисники, щоб сприяти безпечнішому керуванню.
Як повідомляє«The Verge» з посиланням на матерыал «Times», Європейська програма оцінки нових автомобілів (NCAP) — незалежний і добре визнаний орган безпеки для автомобільної промисловості — має намір запровадити нові правила в січні 2026 року, які вимагатимуть від транспортних засобів мати фізичні засоби контролю, щоб отримати повний п'ятизірковий рейтинг безпеки.
«Надмірне використання сенсорних екранів є загальногалузевою проблемою, оскільки майже кожен виробник транспортних засобів переносить ключові елементи керування на центральні сенсорні екрани, змушуючи водіїв відводити погляд від дороги та підвищуючи ризик аварій», — сказав Метью Ейвері, директор зі стратегічних питань розробки в Euro NCAP.
Нові правила наберуть чинності в січні 2026 року. В межах цих змін виробники машин, які хочуть отримати 5 зірковий рейтинг безпеки для своїх транспортних засобів, повинні будуть використовувати менше сенсорних екранів для базових функцій, наприклад, ввімкнення сигналів повороту чи двірників.
Попри те, що оцінювання від Euro NCAP не є обов’язковим, воно має чимало підтримки від уряду Європи, а провідні компанії на кшталт BMW, Volkswagen та Tesla використовують їх у продажах. Інструкції з безпеки Euro NCAP не є юридичною вимогою, однак виробники автомобілів досить серйозно ставляться до рейтингів безпеки, тож нові зміни в оцінюванні також братимуть до уваги, пишуть у ЗМІ.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.