Згідно звіту Brand Finance, Mercedes-Benz повернув собі позицію найціннішого автомобільного бренду у світі. Його вартість зросла на 1%, до $59,4 млрд. Таким чином він змістив Tesla з першого місця у рейтингу, повідомили у асоціації українських автовиробників «Укравтопром».
Вартість Tesla знизилася на 12% до $58,3 млрд. З таким показником бренд посів другу сходинку рейтингу 2024 року.
Третю позицію зберіг за собою японський бренд Toyota, вартість якого в цьому році оцінена у $52,7 млрд.
Також до ТОП-10 найцінніших автомобільних брендів 2024 року потрапили: Porsche, BMW, Volkswagen, Honda, Hyundai, Ford та Audi.
Титул найсильнішого автомобільного бренду у світі залишився за виробником розкішних спортивних автомобілів Ferrari.
Bosch в цьому році став найціннішим і найсильнішим брендом автокомпонентів.
Як ми писали, у січні Tesla продала лише один електромобіль у Південній Кореї.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.