У понеділок, 29 січня, почала діяти нова рекламна політика компанії Google, яка дозволяє рекламу криптовалюти. На початковому етапі показ криптовалютної реклами в контекстно-медійній мережі буде обмежений територією США.
Нове правило поширюється на інвестиційні продукти, пов'язані з цифровими активами, включаючи біржові фонди, що торгуються, на базі першої криптовалюти.
Одним із прикладів криптовалютних монетних трастів є фінансові продукти, які дозволяють інвесторам торгувати акціями трасту, який володіє великими пулами цифрової валюти.
Компанія підкреслила, що очікує, щоб рекламодавці дотримувалися місцевих законів у кожній області, на яку спрямована їхня реклама.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.