У Європейській раді із захисту даних (EDPB) вирішили поширити заборону на таргетовану рекламу у Facebook й Instagram, що належать компанії Meta, на всі країни ЄС і Європейську економічну зону. Першою заборону впровадила Норвегія, передає Reuters.
«27 жовтня EDPB прийняв термінове обов’язкове до виконання рішення накласти заборону на обробку персональних даних для таргетованої реклами… в усій Європейській економічній зоні», — йдеться у повідомленні.
Це означає, що регулятор даних в Ірландії, де розташована європейська штаб-квартира Meta, має накласти протягом двох тижнів постійну заборону на використання компанією такої реклами.
Починаючи з 7 серпня у Норвегії на Meta вже наклали кілька штрафів у розмірі 1 мільйона крон (90 000 доларів) за порушення конфіденційності користувачів шляхом використання їхніх даних, таких як місцеперебування або пошук в інтернеті, для реклами.
Керівник міжнародного відділу норвезького регулятора даних Datatilsynet Тобіас Джудін заявив, що тепер Meta загрожує набагато більший штраф.
«Оскільки тепер ідеться про постійну заборону, недотримання її на рівні ЄС/ЄЕЗ саме по собі буде порушенням GDPR (правил ЄС щодо захисту персональних даних — ред.), за яке можуть бути застосовані санкції у розмірі до 4% від світового обороту (компанії)», — сказав Джудін.
У середу в Meta заявили, що надаватимуть користувачам в ЄС і ЄЕЗ можливість надавати згоду на таку рекламу, а в листопаді запропонують модель підписки для дотримання нормативних вимог.
Раніше ми писали, що низка штатів США подали до суду на Instagram через шкоду психічному здоров’ю підлітків.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.