Європейська комісія спільно із мережею органів захисту прав споживачів ЄС (CPC) домовилась із месенджером WhatsApp щодо більшої прозорості в наданні послуг після скарг щодо обробки персональних даних. Про це йдеться в повідомленні Єврокомісії.
Так, мережа CPC у січні й червні 2022 року направила листи до WhatsApp після застереження Європейської організації споживачів та восьми її членів про ймовірні недобросовісні практики в контексті оновлених умов надання послуг та політики конфіденційності месенджера.
У листах вимагалось, щоб користувачі WhatsApp були чітко поінформовані про бізнес-модель месенджера – зокрема про те, чи отримує WhatsApp доходи від комерційної політики, пов'язаної з особистими даними користувачів.
Після обговорень WhatsApp зобов’язався внести зміни в політику надання послуг, де, серед іншого, роз’яснюватимуться, як майбутні оновлення можуть вплинути на права користувачів, а також дозволятиме їх відхиляти.
Також месенджер гарантуватиме, що сповіщення про оновлення можуть бути відхилені, а перегляд оновлень – може бути відкладений, і також «поважатиме вибір користувачів і утримуватиметься від надсилання повторних сповіщень».
«Мережа CPC буде активно стежити за тим, як WhatsApp виконує ці зобов'язання при внесенні будь-яких майбутніх оновлень до своїх політик, і, за необхідності, забезпечуватиме їх дотримання – зокрема шляхом накладення штрафів», – наголошується в повідомленні ЄК.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.