З 1 вересня Європейський союз вводить обов'язкові тести автомобілів на викиди шкідливих газів. Ці тести будуть більше наближені до об'єктивного стану справ, повідомляє «Інтерфакс Україна».
У прес-службі Єврокомісії про технологічне нововведення наводять слова заступника голови ЄК щодо економічного зростання та інвестицій Юрки Катайнена: «Ці нові методи вимірювання вихлопу являють собою важливий етап в нашій діяльності щодо забезпечення того, щоб автомобілі відтепер і на наступні роки були б більш екологічно чистими і менш шкідливими для навколишнього середовища. Але на нас ще чекає велика робота».
Перш ніж випустити нові моделі автомобілів на європейські дороги, з 1 вересня авто будуть тестувати на емісію газів за переглянутою, більш об'єктивною процедурою.
Викиди окису азоту та інших речовин, що є однією з головних причин забруднення, будуть тепер вимірюватися в умовах реального руху автомашини за процедурою RDE — Real Driving Emissions.
Цей тест, повідомляють в Єврокомісії, буде доповнений новими, більш достовірними лабораторними випробуваннями (процедура WLTP — World Harmonised Light Vehicle Test Procedure) на всі вихлопи, включаючи CO2, окис азоту та інші речовини, а також на споживання пального.
«Скандал з (підтасованими даними — прим. ред.) вихлопом показав, що ми потребуємо більше незалежних випробувань автомобілів, у більшому спостереженні за ринком і в можливості Комісії втручатися в разі зловживання. Європейська комісія представила в січні 2016 року далекоглядну в цьому напрямку пропозицію. Вона з тих пір залишається «на столі», і давно настав час, щоб Європейський парламент і Рада ЄС її прийняли. Нам також необхідно рішуче продовжувати зусилля на європейському рівні щодо заохочення пошуку рішень щодо транспорту з низьким рівнем емісії», — заявив Ю. Катайнен.
«Судово-юридична газета» повідомляла, що в світлі скандалу з умисним заниженням даних про шкідливі вихлопи дизельних двигунів німецький автомобільний концерн Volkswagen (VW) зобов'язаний виплатити Італії штраф в розмірі 5 млн євро.
Також повідомлялося, що німецький концерн Mercedes-Benz відповість в суді США за звинуваченнями в неправдивій інформації щодо вихлопних викидів, продаваних автомобілів на американському ринку.