Міжнародний олімпійський комітет і McDonald's заявили про закінчення співпраці.
«МОК і McDonald's оголосили про те, що вони взаємно погодилися завершити партнерство», — йдеться в заяві МОК, опублікованому на сайті Комітету в п'ятницю, передає Інтерфакс-Україна.
Керуючий директор телебачення і маркетингових служб МОК Тімо Люмме висловив розуміння в зв'язку з тим, що в мінливому бізнес-ландшафті McDonald's прагне зосередитися на різних бізнес-пріоритетах.
«З цих причин ми спільно з McDonald's вирішили закінчити партнерство», — сказав Тімо Люмме.
Деталі розірвання контракту не розголошуються.
МОК поки не планує шукати заміну партнера в категорії продуктів харчування і розглядатиме цю категорію в ширшому контексті існуючих програм олімпійського маркетингу.
У МОК запевнили, що мають довгострокові комерційні партнерські відносини, і в поточному сезоні у нього будуть рекордні внески. У МОК діє угода до 2020 року з Bridgestone, до 2024 року - з Panasonic і Toyota, до 2028 року - з Alibaba і до 2032 року - з Omega.