Починаючи з 12 травня оформити документи за нагальної потреби можна у всіх підрозділах Міграційної служби Києва (не лише у Печерському і Дніпровському) . Про це повідомляє Центральне міжрегіональне управління ДМС у м. Києві та Київській області.
Територіальні підрозділи Київської області також надаватимуть послуги з документування у виключних випадках за своїм звичайним графіком роботи.
У зв’язку з продовженням карантину, з 12 травня до 22 травня 2020 року обслуговування суб’єктів звернення буде здійснюватися всіма структурними і територіальними підрозділами Центрального міжрегіонального управління ДМС у м. Києві та Київській області, але лише у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ за такими напрямами:
Якщо говорити про отримання виготовлених документів, сформованих довідок, витягів, тощо, відбувається у звичайному порядку згідно режиму роботи територіальних підрозділів ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області.
При цьому ДМС наголошує, що без нагальної потреби звертатися до Міграційної служби все ще не варто.
«Розуміємо, що наша робота є вкрай важливою як для наших громадян, які залишилися без документів у зв’язку з необхідністю їх заміни, так і для іноземців, які хвилюються за свій міграційний статус в Україні. Тому ми вирішили забезпечити людям, яким вкрай необхідні послуги Міграційної служби, таку можливість – при необхідності оформити паспорт громадянина України чи посвідку на проживання», - зазначив начальник ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області В’ячеслав Гузь.
Також він підкреслив, що оформлення закордонного паспорта в умовах карантину не є нагальною потребою переважної більшості людей. Тому закликав набратися терпіння – у разі позитивних змін в епідеміологічній ситуації у регіоні порядок обслуговування громадян буде відкоригований.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, про те, як в додатку «Дія» перевірити чинність цифрового паспорту.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.