Торгова-промислова палата України роз'яснила, який пакет документів необхідно подати для одержання сертифікату про форс-мажорні обставини.
Так, у зв’язку із карантином, введеним Кабінетом Міністрів України, та запровадженням обмежуючих заходів у відповідних сферах, палата спростила процедуру подання заяви.
Зазначається, що більшість звернень пов’язані із неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, у такому разі вам знадобиться мінімальний пакет документів:
Надсилати документи слід в електронному варіанті на електронну адресу: [email protected].
Заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку із введеним карантином.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, як оплатити комуналку під час карантину.
Також стало відомо, як працюють державні банки під час карантину.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.