Верховна Рада прийняла Закон про публічні електронні реєстри у четвер, 18-го листопада (законопроект № 2110).
Закон передбачає, що органи виконавчої влади зможуть обмінюватися даними між тими реєстрами, володільцями яких вони є. Це спростить взаємодію між ними, а також між громадянином та виконавчою владою.
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров прокоментував ухвалення закону у своєму Telegram.
У повідомлені зазначено про трансформацію реєстрів, щоб інформація про ту саму людину не дублювалася в системі і нікому нікуди не потрібно було носити довідки. «Це полегшить одержання послуг кожному. ВРУ ухвалила законопроект загалом», - заявив Федоров.
Міністр додав, що переймається світова практика, коли реєстри з якісними даними взаємодіють між собою. «Обмін інформацією буде виключно в електронному вигляді та через «Трембіту». У результаті це дозволить максимально автоматизувати держпослуги», - сказав Голова Мінцифри.
Також у повідомленні зазначено, що в Україні сьогодні існує понад 350 державних реєстрів. Однак не було стандартів, за якими можна створювати якісні реєстри.
«Ухвалений закон запровадить поняття «базові реєстри», які будуть першоджерелом інформації про людину (його вік, ПІБ, ідентифікаційні документи). Це наступний крок до запровадження режиму paperless в Україні», - додав Федоров.
Раніше «Судово-юридична газети» детально писала про цей закон.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.