Міністерство освіти і науки України підготувало зміни, які стосуються навчання учнів з особливими освітніми потребами. При цьому таку підтримку можуть отримати і ті учні, у яких виникають труднощі в школі.
У проекті зазначено, що органи влади і місцевого самоврядування, а також адміністрація школи повинні створити умови для навчання таких учнів, їхнє підвезення до закладу освіти, належного пристосування навчальних аудиторій до потреб таких дітей, має бути залучено фахівців для надання корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних послуг, які необхідно учневі.
У постанові передбачено обов’язковість доступу до Інтернету.
Для того, аби було утворено інклюзивний клас, необхідна заява батьків або законних представників, висновок інклюзивно-ресурсного центру. Якщо у школі наявні кілька відповідних класів, учні повинні у них розприділятися пропорційно, а саме: не більше одного учня, який потребує 4-5 рівня підтримки, не більше двох учнів, які потребують третього рівня підтримки, не більше трьох, які потребують другого рівня підтримки. Ті, хто потребує першого рівня підтримки – розподіляються по всіх класах незалежно від кількості.
Учні, які відчувають труднощі, теж можуть отримати перший рівень підтримки.
Для кожного такого учня розробляється індивідуальна програма, яка повинна переглядатися не рідше, ніж два рази на рік.
Для підтримки таким учням можуть проводитися психологічні та корекційно-розвиткові заняття, кількість учнів у групі має бути від одного до восьми. Заняття може проводитися в медіатеці – спеціальній кімнаті-бібліотеці цифрових носіїв. При цьому учні можуть там перебувати лише з вчителем.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, як відбуватиметься захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.