Кабінет Міністрів України планує подальше проведення децентралізації повноважень щодо надання адміністративних послуг шляхом їх делегування органам місцевого самоврядування (включаючи реєстрацію актів цивільного стану, адміністративні послуги соціального характеру, державну реєстрацію земельних ділянок, транспортних засобів). Про це йдеться у тексті Стратегії реформування державного управління України на 2022―2025 роки, який схвалив Кабінет Міністрів.
Зокрема, у тексті виписані такі завдання з реалізації Стратегії:
- впровадження адміністративної процедури та приведення нормативно-правових актів у відповідність із законом про адміністративну процедуру;
- проведення навчання державних службовців, підвищення рівня обізнаності громадян з питань загальної адміністративної процедури;
щодо якості та доступності послуг:
- сприяння розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг з урахуванням інклюзивності, доступності та зручності для суб’єктів звернень;
- забезпечення подальшої інтеграції послуг до центрів надання адміністративних послуг (не вказано, що під цим розуміється);
- запровадження системи моніторингу та оцінки якості надання адміністративних послуг відповідно до єдиних стандартів з метою їх подальшого удосконалення;
- проведення реінжинірингу (комплексна процедура, яка передбачає розробку нових ділових процесів у фірмі або підприємстві шляхом радикального перепроектування існуючих процесів) адміністративних послуг за принципами клієнтоорієнтованості та запровадження їх надання в електронній формі, зокрема послуг, пов’язаних із започаткуванням та провадженням підприємницької діяльності, комплексної послуги, пов’язаної із настанням смерті особи;
- розроблення і подання на розгляд Кабінету Міністрів України пропозицій стосовно внесення до актів законодавства змін щодо порядку та методики розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг (адміністративного збору);
щодо дієвої інфраструктури:
- забезпечення взаємодії між державними реєстрами (включаючи реєстри органів місцевого самоврядування) для отримання інформації, необхідної для надання адміністративних послуг без участі громадянина (зокрема проведення аудиту якості реєстрів) шляхом підключення реєстрів до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта»;
- забезпечення використання фізичними та юридичними особами надійних, безпечних, сучасних засобів та схем електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації.
Раніше «Судово-юридична газета» аналізувала новації для державних службовців у стратегії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.