Органи реєстрації актів цивільного стану будуть отримувати у цифровому форматі інформацію з Реєстру судових рішень щодо питань народження фізичної особи, встановлення її походження, набуття громадянства, виходу з громадянства та його втрати, досягнення відповідного віку, надання повної цивільної дієздатності, обмеження цивільної дієздатності, визнання особи недієздатною, шлюб, розірвання шлюбу, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, зміну імені, інвалідність, смерть тощо.
Так, 12 березня 2021 року Державна судова адміністрація України та Міністерство юстиції України видали спільний наказ, яким затверджено Порядок електронної інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром судових рішень та Державним реєстром актів цивільного стану громадян. Мета – отримання судових рішень в електронній формі, що потребують виконання органами державної реєстрації актів цивільного стану.
У наказі, зокрема, зазначено, що інформаційну взаємодію забезпечують державне підприємство, яке належить до сфери управління ДСА України, що визначене адміністратором Єдиного державного реєстру судових рішень, та державне підприємство, яке належить до сфери управління Міністерства юстиції України, що визначене адміністратором Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Для впровадження технічної можливості реалізації Порядку між двома державними реєстрами наказом передбачено тримісячний термін.
Нагадаємо, що раніше стояло також питання щодо доступу судів до ряду державних реєстрів органів виконавчої влади, серед яких першочерговий по актуальності - Єдиний державний демографічний реєстр.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.