Кабінет міністрів України ухвалив зміни до постанов від 23 квітня 2003 р. № 585 «Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами» і від 12 липня 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», які надають можливість і встановлюють механізм подовження тривалості навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) відповідно до індивідуальних потреб. Про це повідомляє пресслужба Міністерства освіти і науки України (МОН).
Діти з ООП мають можливість подовжити навчання у школі у разі потреби загалом на два роки. Такі діти зможуть розпочинати здобуття початкової освіти з іншого віку, а тривалість їхнього навчання у початковій та базовій школі може бути подовжена з доповненням освітньої програми корекційно-розвитковим складником.
Потреба щодо подовження навчання буде визначатися командою психолого-педагогічного супроводу не пізніше ніж за пів року до завершення навчання та підтверджуватися інклюзивно-ресурсним центром, який в разі потреби буде проводити повторну комплексну оцінку розвитку дитини.
На підставі висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, виданого ІРЦ, та заяви батьків дитини рішення про подовження тривалості навчання приймається педагогічною радою та вводиться в дію наказом керівника закладу освіти.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що народний депутат Олексій Гончаренко зареєстрував у Верховній Раді проєкт Закону № 4226 «Про внесення змін до Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо заборони використання мобільних телефонів та інших пристроїв, що мають підключення до інтернету».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.