Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області повідомляє, що для отримання фінансування на оплату лікарняних роботодавці повинні подавати електронні заяви-розрахунки, що містять інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам. Проте, заява-розрахунок може бути відхилена через наявність помилок.
Найпоширеніші помилки у електронних заявах-розрахунках включають:
У випадку відхилення заяви-розрахунку зі статусом «Не прийнято», причина буде відображена у вигляді коментаря в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Також зазначено, що помилки у паперових лікарняних листках стосуються неправильного введення даних вручну, включаючи реквізити листка непрацездатності та інформацію про застраховану особу. Для підтвердження документів, скановані копії паперових листків непрацездатності повинні бути прикріплені до електронної заяви-розрахунку.
Для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності важливо уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.