В умовах стабілізаційних відключень електроенергії українські мережі продуктового ритейлу змінюють систему роботи з продуктами, які потребують холодильного обладнання.
Про це свідчить опитування ритейлерів, яке провело агентство «Інтерфакс-Україна».
В Auchan повідомили, що закупили генератори для всіх магазинів мережі, а логістику доставки продуктів оптимізовали для скорочення часу постачання в пункти продажів, також зменшено асортимент продуктів із коротким терміном споживання.
Магазини NOVUS заздалегідь впровадили програму енергоефективності й енергонезалежності, щоб вчасно доставляти і зберігати в правильних температурних умовах продукти. У магазинах збільшують частоту поставок, щоб доставляти продукцію частіше і в меншій кількості. Також, серед іншого, скорочують строки реалізації продукції, навіть упакованої у вакуум або газомодифікованому середовищі.
У Varus майже всі магазини мають генератори, які забезпечують базові потреби у світлі й роботі кас. У магазинах частково зменшили поставки фреш- і ультрафреш-категорій.
У пресслужбі мережі «КОЛО» повідомили, що впроваджено енергоефективні технології та рішення для зменшення споживання електроенергії магазинами мережі, у період вимкнення світла магазини живляться від генераторів або станцій ДБЖ (джерел безперебійного живлення).
У магазинах для економії електроенергії та безпеки споживання вдалися до скорочення кількості певних категорій – молочних товарів, морозива та готової їжі.
«У разі зміни ситуації ми готові до ухвалення швидких рішень, можемо оперативно коригувати поставки товарів і логістичні процеси», - повідомили в компанії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.