Головне управління ПФУ в Дніпропетровській області роз’яснило, чи має пільговик повідомляти Пенсійний фонд про те, що він отримав новий паспорт.
Як зазначається, облік пільговиків ведеться в Реєстрі осіб, які мають право на пільги, шляхом формування на кожного персональної облікової картки.
У разі зміни паспорта необхідно внести відповідні зміни до створеної персональної облікової картки пільговика.
Для коригування інформації (зокрема, про зміну реквізитів паспорта громадянина України) пільговик має протягом 30 днів повідомити орган Пенсійного фонду України (пункт 8 Положення про Реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117).
Подати заяву про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на пільги, можна:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.