У команді Дії обговорюють ідею запуску помічниці на основі штучного інтелекту, яка допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічницю зватимуть Надія. Про це розповів Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
У Мінцифри пояснюють, що хочуть використати для цього технологічне рішення від однієї з топових міжнародних компаній. За словами Федорова, це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Основними перевагами ШІ-помічника мають стати швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки Дії.
«Зараз якість відповідей AI-помічника мене влаштовує на 80%, буде краще. Плюс не зовсім влаштовує швидкість відповідей. Працюємо й над цим. Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу», - зазначив Федоров.
Також очільник Мінцифри додав, що під час бета-тестування тестувальники зможуть повчити помічника якісніше відповідати на запити.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.