У Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України розповіли, що робити споживачам у разі надання неякісних комунальних послуг.
Так, Кабмін затвердив постанову щодо здійснення перерахунку вартості комуналки за період її ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості. Зокрема, це стосується послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, а також управління побутовими відходами.
Перерахунок вартості комунальних послуг здійснюється в разі:
Виконавець зобов’язаний протягом одного місяця, що настає за розрахунковим періодом, самостійно здійснити перерахунок згідно з вимогами цього Порядку, а також сплатити споживачеві неустойку (штраф) у порядку та розмірі, що визначені законодавством або договором.
Також у разі надходження від споживача акта-претензії та прийняття виконавцем рішення про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, перерахунок здійснюється протягом одного місяця починаючи з дати, коли прийнято рішення про задоволення вимог.
Перерахунок здійснюється незалежно від наявності у споживача заборгованості за відповідну послугу.
Сума перерахунку та неустойки (штрафу) за порушення умов договору зараховується споживачу в погашення заборгованості за фактично спожиті послуги, а у разі відсутності заборгованості – в оплату майбутніх платежів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.