10:11, 8 лютого 2024
Відтепер не обовʼязково заповняти паперову заяву, достатньо оформити електронну версію заяви.
Укрзалізниця запустила онлайн-сервіс претензійного повернення квитків. Як пояснили у перевізника, відтепер, щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву, тепер достатньо оформити електронну версію заяви.
Для цього треба:
- зайти на сайт УЗ;
- обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
- дочекатись результатів розгляду заяви.
Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу – достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок.
Водночас в УЗ зазначили, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
- якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
- якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.