В Укрзалізниці розповіли, що робити, якщо пасажир не встиг на поїзд під час повітряної тривоги.
Так, квитки пасажирів, які не встигли на свій поїзд через повітряну тривогу, є дійсними для поїздки наступним поїздом того ж напрямку. Для цього потрібно зберегти посадковий талон і показати його провідникові.
Працівники допоможуть знайти вільні місця на таких рейсах, для цього зв'яжіться з онлайн-підтримкою у месенджерах, застосунку або телефоном 0 800 503 111.
«Пасажирські, евакуаційні, медичні та інші поїзди, включно з Kyiv City Express та Dnipro City Express, під час повітряної тривоги курсують за графіком. Посадка та висадка здійснюється через підземні переходи за їх наявності, очікування на рейси обов'язково в укриттях», – додали в УЗ.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.